Spôsob reklamácie

 

 

Kúpili ste u nás autobatériu, ale niečo s ňou nie je v poriadku? Bohužiaľ sa to môže stať. Snažíme sa pre vás reklamáciu urobiť čo najschodnejšiu. Ako na ňu?

1. Odovzdanie reklamovanej autobatérie
Najľahšie je to osobne v našom sídle v Jinočanoch.
Pokiaľ nemáte možnosť k nám reklamovanú autobatériu doviezť, kontaktujte nás pomocou formulára nižšie a radi vám zariadime dopravu cez overeného prepravcu Fofr alebo Messenger. Cena doprava je 15 Eur za 1 ks autobatérie, v prípade nákladnej autobatérie 22 Eur.
Náklady na prepravu hradíte vy ako spotrebiteľ, v prípade uznania reklamácie vám bude táto čiastka uhradená.
Vzhľadom na povahu autobatérií (zo zákona je považovaná za nebezpečný odpad) nemôžeme odporučiť ako vhodného prepravcu GLS, PPL, ktorí už svojím neodborným prevozom autobatériu poškodili ešte viac. Následnú reklamáciu uznať nemusí, pretože vo svojich podmienkach prepravu nebezpečného odpadu priamo zakazujú.

Majiteľom reklamovanej autobatérie zostávate vždy vy. Ak počas prepravy dôjde k jej poškodeniu, je potrebné riešiť náhradu škody priamo s dopravcom. Dopravcovia zvyčajne vyžadujú dôkaz, že reklamovaná (použitá) autobatéria bola pri odovzdaní v dobrom mechanickom stave.
Aby sme vám uľahčili prípadné jednanie, odporúčame pred odoslaním vyhotoviť fotodokumentáciu, ktorá jasne ukáže jej stav. Uistite sa, že na fotografii je viditeľný čas vyhotovenia – napríklad pomocou dátovej pečiatky. Vďaka tomu budete mať všetko potrebné na rýchle a úspešné vyriešenie prípadnej škody.

2. Potrebné dokumenty
Záručný list, faktúra - daňový doklad a popis závady. K batérii vždy priložte záručný list, ktorý ste od nás obdržali.
Reklamáciu nám oznamnite vyplnením online formulára v systéme Retino, my vás potom budeme kontaktovať a prípadne rovno objednáme zvoz starej autobatérie k nám.

3. Vybavenie reklamácie
Môže zo zákona trvať 30 dní. Vždy robíme maximum preto, aby sme ju vyriešili čo najskôr. Môžeme sa pochváliť zhruba 0,4% reklamácie. Napriek tomu, pokiaľ ju budete zvažovať, neváhajte sa na nás obrátiť. Chyba sa môže stať. Samozrejme aj na našej strane. Sme len ľudia a budeme sa snažiť vám vyjsť v ústrety.

Čo robíme s reklamovanou autobatériou?
Najprv vykonáme vlastné preskúšanie. Pokiaľ to uznáme za vhodné, dobijeme ju a budeme pár dní sledovať, či drží napätie, o všetkom vykonáme záznam.
V ďalšej fáze vyhodnotíme vlastné preskúšanie. Ak sú naše testy negatívne alebo skrátka hneď spoznáme, že treba autobatériu poslať výrobcovi, zariadime zvoz a potom čakáme 10-14 pracovných dní.
Po vybavení reklamácie výrobcom vás obratom informujeme o uznaní reklamácie alebo vrátení autobatérie k nám a spolu s ňou v prípade neuznania obdržíte report s dôvodmi neuznania.

Odkaz na dôležité dokumenty: Obchodné podmienky a Reklamačný poriadok.